بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود نرم افزار و بازی های رایانه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر محمد خوشحال
13:46
جمعه 6 دی 1392

مدتی قبل اعلام شد باقی مانده صحنه های مربوط به پل والکر را، یا برادر او بازی خواهد کرد ویا از فیلم نامه حذف خواهد شد.

منابع نزدیک به کمپانی می‌گویند نماهایی که تا به حال از پل والکر گرفته شده در قسمت هفتم این مجموعه فیلم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

آنها می‌گویند به احتمال زیاد در فیلم‌نامه دوباره نویسی شده «سریع و آتشی‌ 7» کاراکتر پل والکر بازنشسته شده و از قصه فیلم خارج می‌شود.

با انجام این کار، غیبت وی از ادامه ماجراجویی‌های کاراکترهای اصلی قصه این مجموعه فیلم شکلی قابل توجیه به خود می گیرد و فیلمنامه با مشکلی روبرو نمی‌شود.

مرگ نابهنگام پل والکر در سه هفته قبل، باعث توقف کار فیلم‌برداری هفتمین قسمت مجموعه فیلم موفق و پرفروش «سریع و آتشی» شد.

کار فیلم‌برداری این اکشن ماجراجویانه در حالی متوقف شد که نیمی از صحنه‌های آن فیلم برداری شده و پل والکر در اکثر صحنه‌های آن حضور داشت.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، در حال حاضر کریس مورگان فیلم‌نامه نویس سرشناس مشغول دوباره نویسی فیلم‌نامه «سریع و آتشی 7» است.

این فیلم‌نامه در عین حال قرار است ادای احترام ویژه‌ای هم به پل والکر و کاراکتر او در قصه این مجموعه فیلم به نام برایان اوکانر هم بکند.

به این ترتیب رسانه‌های گروهی می نویسند با اعلام تاریخ تازه اکران عمومی فیلم بحث توقف کامل تولید مجموعه فیلم «سریع و آتشی» منتفی شده و فقط قسمت هفتم آن با تاخیر به روی پرده سینماها خواهد رفت.

به دنبال مرگ پل والکر در یک حادثه تصادف، برخی از رسانه‌های گروهی نوشتند احتمال زیادی وجود دارد کمپانی یونیورسال تولید قسمت‌های بعدی این مجموعه را کاملا متوقف کند.

ران مه‌یر یکی از مسئولان کمپانی یونیورسال می‌گوید از فرزند نوجوان پل والکر حمایت خواهد کرد و در همان حال به تولید قسمت‌های جدید «سریع و آتشی» هم ادامه خواهد یافت.

به گفته نزدیکان کمپانی یونیورسال، مسئولان این کمپانی تا به حال 150 میلیون دلار صرف تولید قسمت هفتم  «سریع و آتشی» کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

حضور هما روستا در سینمای ایران و جشنواره فیلم فجر،با بازی در فیلم «گزارش یک قتل» به کارگردانی محمدعلی نجفی آغاز شد. روستا در سال 1366 در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» ساخته پوران درخشنده بازی کرد و نامزد دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در همان سال شد. «روستا» سال 1368 در فیلم تمام وسوسه های زمین به کارگردانی حمید سمندریان نقش آفرینی کرد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گردید. در سال 1369 جایزه بهترین بازیگر جشنواره فرهنگی هنری روستا  به «هما روستا» برای بازی در فیلم «ملک خاتون» به کارگردانی حسن محمدزاده رسید. «روستا» سال 1371 در فیلم به یاد ماندنی از «کرخه تا راین» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نقش آفرینی کرد و بار دیگر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

هما روستا با کارگردانی نمایش «باغ شیشه‌ای» تنسی ویلیامز وارد عرصه تئاتر شده است. زمستان، سانتاکروز و آنتیگون در نیویورک نام نمایش هایی هستند که هما روستا در آنها مقام کارگردان داشته است. تازه‌ترین اثر هما روستا نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی حسن معجونی سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت. وی پس از 13 سال،  بار دیگر بازیگری در صحنه تئاتر را تجربه کرد.

ستاد اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در نظر دارد،  مراسم نکوداشت «هما روستا» را برگزار کند. فیلم بزرگداشت این بازیگر سینما و تئاتر نیز توسط محمد علی سجادی ساخته می‌شود.

مستند «حمید همای»زندگی هنری «هما روستا» و همسرش زنده یاد «حمید سمندریان» را  مرور خواهد کرد. کار ساخت این فیلم مستند به تازگی آغاز شده و به دلیل فرصت کم تا جشنواره فیلم فجر آماده نمی شود. اما به گفته محمد علی سجادی کارگردان فیلم «حمید همای» قرار است کلیپ‌های برگزیده فیلم در ایام برگزاری جشنواره در آیین‌های ویژه نکوداشت پخش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این برخی منابع خبری از برگزاری بزرگداشت «هما روستا» خبر داده بودند و روز گذشته نیز یکی از سایت‌های خبری از بزرگداشت «مهدی هاشمی» خبر داده بود .

با این اوصاف فعلا روابط عمومی جشنواره بعد از تاخیری قابل تامل یکی از این اخبار را تایید کرده‌است.حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بزرگداشت مهدی هاشمی نیز با تاخیری چند روزه و غریب از جانب روابط‌عمومی اعلام می‌شود یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری «من نفرت‌انگیز» که فصل تابستان به روی پرده سینماها رفت، در آمریکای شمالی، فروشی 302میلیون دلاری داشت.

منتقدان سینمایی از این دو فیلم به عنوان رقبای اصلی دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال در دو مراسم سالانه اسکار و گلدن گلوب اسم می‌برند.

فروش هفتگی «یخ زده» در آمریکای شمالی هم اکنون به حدود 20 میلیون دلار رسیده است. با توجه به تعطیلات پیش روی سال نو میلادی، پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.

«یخ زده» با هزینه تولید 90 میلیون دلاری تهیه شده و کمپانی والت دیزنی آن را به تنهایی و بدون همکاری یار همیشگی خود شرکت کامپیوتری پیکسار تهیه کرده است.

کارگردانان فیلم کریس باک و جنیفر لی هستند که آن را براساس فیلم‌نامه‌ای از خود و ناتالی ایوانر ساخته‌اند و یک دختر نوجوان کاراکتر اصلی آن است.

این دختر جوان با چند دوست انسان و حیوان خود در سرمای سخت و پربرف زمستان، راهی قله اورست می‌شود تا یک ماجراجویی هیجان‌انگیر را تجربه کند.

منتقدان سینمایی این انیمیشن را به شدت پسندیده‌اند و برخلاف «دانشگاه لولوها» (که مورد پسند آن‌ها قرار نگرفت) نقدهای مثبت زیادی برای آن نوشته‌اند.

کریستین بل، جاش گاد و ایدینا منزل صدای خود را به کاراکترهای اصلی قصه فیلم قرض داده‌اند و یک آدم برفی سفید متحرک، یکی از شخصیت‌های اصلی و بامزه داستان است.

منتقدان و تحلیل‌گران اقتصادی سینما عقیده دارند «یخ زده» در سال جاری میلادی، همان موفقیتی را برای کمپانی والت دیزنی خلق می‌کند که سال قبل «شجاع» خلق کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قسمتی از لوکیشن فیلم «طبیب» (بازسازی فضای اصفهان در دوران ابوعلی سینا یکی از دغدغه‌های کارگردان فیلم بوده است)

بن کینزلی در نقش «ابن سینا»( قسمت‌هایی از این فیلم پس از آلمان در مراکش ساخته شده است)

این فیلم که محصول سینمای آلمان است، بخشی از زندگی حکیم ابوعلی‌سینا (با بازی بن کینزلی)، طبیب ایرانی را روایت می‌کند که جوانی مسیحی به قصد آموختن علم پزشکی به نزد او در اصفهان می‌رود.

 

عوامل فیلم «طبیب» (این فیلم طی 63 روز فیلمبرداری شده است)

یکی از بازیگران فیلم «طبیب»

بر اساس این گزارش، تا این جای این پروژه سینمایی هیچ مشکلی به چشم نمی‌خورد، ولی با مرور جزئیات بیشتر داستان فیلم، متوجه تحریفی می‌شویم که در بخش تاریخی این فیلم صورت گرفته است.

در بسیاری از منابع سینمایی از جمله آی.‌ام.‌دی.‌بی، در تعریف داستان این فیلم آمده که پسر بچه جوانی مادر خود را بر اثر بیماری از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که برای فراگرفتن علم پزشکی نزد «ابوعلی‌سینا» - طبیب ایرانی - به اصفهان بیاید ولی با توجه به فضای پر از تعصب و خشونت آن‌ زمان که مسیحیان اجازه ادامه تحصیل در مدارس این کشور را نداشته‌اند، او خود را فردی یهودی جا می‌زند.

گریمور در حال آماده‌سازی لوازم گریم ابوعلی سینا

لباس‌های بازیگران فیلم «طبیب» (این فیلم براساس رمان پرفروش مدیکوس اثر نوا گوردون ساخته شده است)

 

با توجه به سابقه نه چندان خوب سینمای غرب در به تصویر کشیدن تاریخ ایران و اسلام، خبرگزاری فارس دست به تحقیق زد و در این میان با برخی از اساتید دانشگاهی و متخصصان تاریخ ایران مصاحبه و گفت‌وگو کرد.

سوالی که در این میان مطرح شد این بود که آیا با توجه تاریخ پر از فراز و فرود ایران، فضای ایران در آن دوره که به قرن یازدهم میلادی و زمان حکومت آل بویه - حکومت شیعی - باز‌می‌گردد، جوی ضد مسیحی حاکم بوده؟، آیا مسیحیان، آزادی بیان و اندیشه و حتی اجازه ادامه تحصیل در مدارس ایران بالاخص مدرسه طب ابوعلی‌سینا در اصفهان را نداشته‌اند؟

گفت‌وگوی فارس با اساتید تاریخ در زیر می‌آید:

 

«موسی نجفی»

«موسی نجفی» استاد تاریخ و فلسفه سیاسی دانشگاه گفت: پیشینه هالیوود و غرب به خوبی نشان داده که حرف‌ها و ادعاهای‌شان هیچ‌گاه سندیت و ارزش و اعتبار نداشته است، اقلیت‌های مذهبی در هر دوره‌ای به خصوص دوران آل بویه در ایران با آرامش در کنار هم می‌زیسته‌اند و مشکل خاصی هم نداشته‌اند، در برخی دوره‌ها نیز اقلیت‌های مذهبی با پرداخت جزیه - مالیاتی مربوط به اقلیت‌های دینی - تحت حمایت کامل حکومت اسلامی قرار می‌گرفتند.

وی افزود: در دوران آل بویه (زمان ابوعلی سینا) که دوره چندان طولانی هم نبود، حکومت دست شیعیان بود، برخلاف دوره سلجوقیان که سنی‌های بسیار متعصب در صدر حکومت بودند، هیچگونه تعصب خاص مذهبی نسبت به اقلیت‌های مذهبی وجود نداشت.

وی در ادامه با اشاره به سابقه هالیوود در ساخت فیلم‌هایی چون «300»، «بدون دخترم هرگز» و ... متذکر شد: آثار هالیوود هیچ‌گاه سندیت تاریخی نداشته‌اند. در دوره‌ای که اسلام‌ستیزی و ایران‌ستیزی وجود دارد، غربی‌ها در تلاش‌اند که ایران را یک غول بی‌شاخ و دم و خطرناک جلوه دهند، آن‌ها در تلاشند که ایران قبل از اسلام را به گونه‌ای و ایران پس از اسلام را به گونه‌ای دیگر تخریب کنند، بنابراین غربی‌ها خود رفتارهای وحشیانه و نژادپرستانه‌ای نسبت به اقلیت‌های مسلمان داشته‌اند و کشتارهای زیادی در مورد آن‌ها در دوره قرون وسطی انجام داده‌اند؛ کشتارهایی که در آندلس انجام دادند و حقوق انسان‌ها را زیر پا گذاشتند، آن وقت همواره در تلاش‌اند تا چهره را خود را موجه نشان دهند و کارها و پیشینه بد خودشان که هنوز آثار بسیاری از آن‌ها پابرجاست را به دیگران نسبت دهند.

«نجفی» گفت: در مورد فیلم «ابوعلی سینا» به نظر می‌رسد که آن‌ها سعی کرده‌اند که با یک تیر دو نشان بزنند، یکی ایران و دیگری مذهب تشیع را تخریب کنند.

 

«فتح‌الله مجتبایی»

«فتح‌الله مجتبایی» دکترای تاریخ ادیان و عضو هیئت علمی بنیاد دایرةالمعارف بزرگ اسلامی گفت: این مسئله به هیچ عنوان سندیت تاریخی ندارد، همه این‌ها هم دانش‌آموزان مسیحی داشته‌اند هم دانش‌آموزان زرتشتی داشته‌اند و هم دانش‌آموزان یهودی، در این دوره که مربوط به حکومت آل بویه بوده، همه اقلیت‌های مذهبی در آرامش کامل تحت لوای اسلام، کلیساها و کنیسه‌های خود را داشتند و همانند مسلمانان زندگی روزانه خودشان را داشتند، در صورتی که کسی به دین اسلام جسارتی نمی‌کرده، در فضایی که آزادی بیان، اندیشه و دین وجود داشته زندگی می‌کرده است.

وی افزود: شخصیت ابوعلی‌سینا خود به شخصه نیز فرد مسلمانی بوده که از هرگونه تعصبی به دور بوده است.

 

 

خسرو معتضد

«خسرو معتضد» محقق و تاریخ‌شناس، نیز در پاسخ به این سوال فارس که آیا چنین روایتی در فیلم «طبیب» واقعیت دارد یا خیر؟ گفت: خیلی به این فیلم‌ها و سازندگانش اعتماد نکنید، البته مشکل اصلی از خودمان است، ما الگوها، قهرمانان و اسطوره‌های زیادی داریم که می‌توان درباره آن‌ها فیلم ساخت، به عنوان مثال زمانی که ما حتی هنوز یک فیلم خوب درباره امام موسی کاظم، امام هفتم خودمان با آن زندگی پر از فراز و نشیبش نداریم، نتیجه این می‌شود که ما شاهد آن هستیم که دیگران دست به کار می‌شوند، آن‌چنانکه هم‌اکنون تلویزیون مسکو در حال ساخت سریالی 27 قسمتی درباره عمر خیام است، یا سریالی که با سرمایه بسیار عظیم در یکی از این کشورهای عربی درباره عمربن خطاب ساخته شده و در آن به ایرانیان نیز به شدت توهین کرده‌اند.

«معتضد» افزود: متاسفانه در مملکت ما به تاریخ توجهی نمی‌شود، در حالی که دیگران درحال شناسایی جای جای تاریخ ما هستند و هر یک از قهرمانان، دانشمندان و اسطورهای ملی ما را به نام خود به تاراج می‌برند، ما دست روی دست گذاشته‌ایم و کاری نمی‌کنیم.

وی درباره جو غالب در زمان آل بویه گفت: در آن زمان به هیچ عنوان بحث تعصبات مذهبی مطرح نبوده، آن‌چنانکه اکثر اساتید و پزشکان، بهترین بیمارستان و بهترین دانشکده پزشکی ایران در آن زمان مسیحی بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به خانواده گابریل اشاره کرد، همچنین اگر کتاب «طب ایران» نوشته «سریل ایلگود» را بخوانید متوجه می‌شوید چه تعداد طبیبان مسیحی در ایران فعالیت می‌کرده‌اند.

«سید ابوالفضل رضوی» متخصص تاریخ میانه ایران اسلامی و استاد دانشگاه گفت: کلیت تاریخ دوره ابوعلی‌سینا که در دوران آل بویه شیعیان بوده، جزء پررونق‌ترین دوره‌های ترویج فکر فرهنگی اسلامی است، یکی از ویژگی‌های خاص این دوره این بوده که علما و اندیشمندان ادیان مختلف، از مسیحی، یهودی، مسلمان و ... دور هم جمع می‌شدند و به بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر درباره مباحث مختلف حتی مباحثی چون خداشناسی، نبوت و معاد می‌پرداختند.

وی افزود: آزادی بیان و اندیشه در این دوره به وفور وجود داشته، آن‌چنانکه دو کتاب که خود غربی‌ها در این مورد دارند، یکی تحت عنوان «کرمر» و یکی دیگر تحت عنوان «احیاء فرهنگی در زمان آل بویه؛ انسان گرایی در عصر رنسانس اسلامی» به طور مکرر در آن‌ها به چنین فضایی در آن دوره تاریخی اشاره شده است.

وی متذکر شد: نکته اول این است که در چنین دوره‌ای با چنین فضایی امکان وقوع رفتارهایی از این دست نسبت به اقلیت‌های مذهبی امکان‌پذیر نیست و نکته دوم به شخصیت «ابوعلی‌سینا» بازمی‌گردد که ویژگی بارز آن مداراست، در عین حالی که انسان متعهدی بوده، بسیار روشنفکر بوده، آنچنانکه بعید به نظر می‌رسد که اجازه بدهد برای او چنین شرایطی بوجود بیاورند.

نکته سوم این است که در دوره اسلامی، تعداد مسیحیان به وفور بیشتر از تعداد یهودیان بوده و بسیاری از طبیبان، اندیشمندان و فلاسفه از بین‌ مسیحیان بوده‌اند، بنابراین در چنین شرایطی ممکن نیست بتوان با آن‌ها چنین برخوردی کرد که از ورودشان به مدارس جلوگیری شود.

 

بازیگران فیلم «طبیب» در پشت صحنه فیلم

به گزارش فارس، حال با تمام این حرف‌ها به نظر می‌رسد بیش از آنکه غرب مقصر باشد، ما خود مقصریم که الگوها، قهرمانان، دانشمندان و اسطوره‌های خود را آنگونه که شایسته است ارج ننهاد‌ه‌ایم، آنچنانکه بیم آن می‌رود که فرزندان ما در چند نسل بعد از این، ابوعلی سینا را دانشمندی افغانی، مولوی را شاعری ترکیه‌ای، عمر خیام را آذربایجانی و رودکی را تاجیکی بدانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگردان سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» همچنین به وظیفه‌ سترگی که متولیان برگزاری جشنواره پیامبر اعظم(ص) بر عهده دارند، اشاره کرد و افزود: جشنواره پیامبر اعظم وظیفه سترگ تولید یا خرید این‌گونه آثار را قبول کرده تا بتوانند گام موثر و مفیدی را در شناخت ائمه به جهانیان بردارد. متاسفانه تاکنون غربیان با اسلام مجهولی آشنا شده‌اند نه با اسلام واقعی. چرا نباید با ساخت آثار فرهنگی به جهانیان بگوییم که اسلام با شمشیر بر جهان نفوذ نکرده، بلکه با غنای فکری و فرهنگی است که توانسته بر جان و روح جهانیان بنشیند. متاسفانه این‌که اسلام مذهب شمشیر است در اذهان جهانیان غلط مصطلحی شده است. بپذیریم که افرادی در جهان هستند که نیاز دارند واقعیت‌های اسلام برای آنها روشن شود. اما همه‌ی این حرف‌ها وقتی معنا و جایگاه می‌یابد که ببینیم چه محتوایی را می‌خواهیم تولید کنیم؟

 

وی در پایان به فیلم سازان جوان توصیه کرد: توصیه‌ای که می‌توانم برای فیلم‌سازان جوان داشته باشم این است که با عشق و علاقه‌شان به این کار وارد شوند. فیلم‌سازان سعی کنند با الهام گرفتن از منش و رفتار و خُلق و خوی پیامبر(ص) به نوعی زبان گویایی او شوند. اگر صداقت و صمیمیت در بیان موضوع وجود داشته باشد حتی اگر از لحاظ تکنیکی فیلم‌ساز قوی نباشد، مطمئن باشیم که آن اثر خود را نشان خواهد داد. به مجریان جشنواره هم توصیه می‌کنم که به فیلم‌سازان جوان منابع و مراجع دقیق و مطمئنی هم بدهند تا آن‌ها بتوانند درک و بینش بیشتر و علمی‌تر نسبت به پیامبر اعظم و منش و اخلاق ایشان بیابند.

 

به گزارش فارس، نخستین دوره جشنواره فرهنگی ـ هنری اهل بیت(ع) با عنوان «جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)» به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری برگزار می شود. این جشنواره در سه رشته فیلم کوتاه (در سه شاخه انیمیشن، داستانی و مستند)، فیلمنامه و تألیف و ترجمه کتاب به زبان انگلیسی (در دو شاخه سیره پیامبر و پاسخ به شبهات) برگزار خواهد گردید و جوایز ارزنده و بی نظیری به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به‌دنبال آن حامد بهداد در نامه‌ای که برای رسانه‌ها ارسال کرد حرف‌هایی در پاسخ به راست‌گفتار زد که بخشی از آن متین و درست بود و بخش دیگر سخنانی بود که به‌نظر می رسید از روی عصبانیت زده‌ باشد . با این اوصاف از آنجا که بهداد حق داشت به آن سوال و گلایه  پاسخ دهد نامه او در همین بخش منتشر شد.

 

آن‌گونه که انتظار می‌رفت تلخی  بخشی از این نامه موجب  ناراحتی کاظم راست‌گفتار شده و در نامه‌ای که برای ما ارسال کرده پاسخ آن بخش از صحبت‌های بهداد را داده‌است.

 

گرچه پیگیری این مجادله برای رسانه‌ها، جذاب و پرطرفدار است اما از آنجا که نمی‌خواهیم این رسانه موجب عمیق‌تر شدن دشمنی میان این دو هنرمند شود فقط از باب احترام به این هنرمند  به انتشار بخش کوتاهی از نامه راست گفتار خطاب به بهداد(که انشاالله آخرین نامه غیردوستانه باشد) اکتفا می‌کنیم .

 

 

 

نامه آقای حامد بهداد را در پاسخ به مصاحبه خودم در خصوص وضعیت بد اقتصادی سینما خواندم...از آنجا که ایشان نام بعضی از فیلم‌های من را آورده‌اند ...لازم است یادآوری کنم که در این فیلم‌ها هنرمندان بزرگی بازی کرده‌اند که نه تنها از بازی در این آثار ناراحت نیستند بلکه آنرا مایه فخر و مباهات خود می‌دانند . هنرمندانی چون :

 

جمشید مشایخی ، ماهایا پطروسیان ، فرهاد آئیش ، همایون ارشادی، پارسا پیروزفر ، محمدرضا شریفی نیا ،  امین حیایی ، مریم سعادت ، مهناز افشار ، طناز طباطبایی ، بهاره رهنما ، شقایق فراهانی ، شیلا خداداد ، فرخ نعمتی،  ... و صدها بازیگر دیگر که نیاوردن نام عزیزشان تنها به خاطر خودداری از اطاله‌ی کلام است و فقط به پاس حرمت آنان این چند سطر را قلمی می‌کنم و...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، خط اصلی قصه فیلم درباره دختر جوانی به نام میلی است، که نقش او را سونم کاپور بازی می‌کند.

 او یک جوان بی‌فکر و گیج است که با کارهای بدون فکر و بچگانه‌اش، زندگی یک خانواده اشرافی را به هم ریخته و دنیای آن‌ها را وارونه می‌کند.

آنیل کاپور تهیه کننده مشترک این درام خانوادگی می‌گوید:«مدت‌ها بود که به دنبال فیلم‌نامه‌ای غنی بودیم تا آن را با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه کنیم. «خوب صورت» همه آن چیز‌هایی را که می‌خواهیم در خود دارد.»

کلید فیلم برداری فیلم تا یکی دو هفته دیگر در ایالت راجستان هند زده می‌شود و گروه سازنده فیلم حدود یک ماه و نیم در این محل به کار خود ادامه خواهند داد.

آنیل کاپور می‌گوید این فیلم برای نمایش عمومی در نیمه دوم سال 2014 آماده می‌شود و به صورت هم زمان در هند و آمریکا به روی پرده سینماها می‌رود.

سونم کاپور فعالیت بازیگری را از سال 2007 شروع کر و تا به حال در 9 فیلم سینمایی بازی کرده است. آخرین فیلم او «رانجانا» تابستان امسال فروش بالایی در سینما‌های هند داشت.

آنیل کاپور پدر این بازیگر از هنرمندان  قدیمی صنعت سینما  هند است که از دهه هشتاد میلادی، بازیگر محصولات بالیوودی بوده و هنوز هم یکی از بازیگران فعال سینما به حساب می‌‌آید.

اخیرا او در نسخه‌ هندی زبان مجموعه تلویزیونی «24»بازی کرد و دوباره مورد توجه تماشاگران هندی قرار گرفت. او در این مجموعه در همان نقشی ظاهر شدکه کیفر ساترلند در نسخه انگلیسی زبان آن بازی داشت.

تماشاگران سینما آنیل کاپور را بیشتر برای بازی در نقش مجری بدذات تلویزیونی فیلم اسکاری «میلیونر زاغه نشین» ساخته دنی بویل به خاطر می‌آورند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم‌نامه فیلم را فیل جانسن می‌نویسد و باران کوهن هم قرار است در این کار به وی کمک کند. زمان شروع فیلم‌برداری این کمدی انتقادی هنوز مشخص نشده است.

 

لوئیس لته ریر قبل از این فیلم‌های اکشنی مثل «حالا تو مرا می‌بینی»، «هالک شکست ناپذیر» و «ترانسپورتر 2» را کارگردانی کرده و در کارنامه‌اش، فیلمی کمدی ندارد.

 

او می‌گوید: «وقتی طرح اصلی به فیلم نامه را خواندم، پسندیدم. احساس می‌کنم می‌توانیم یک کمدی انتقادی با حال و هوای اروپایی تولید کنیم.»

 

به نوشته سایت اینترنتی موویز، «گریمسبای» قرار است برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات کریسمس سال آینده میلادی آماده شود.

 

سازندگان فیلم هرگونه شباهت احتمالی بین محصول خود و کمدی جاسوسی دو قسمتی «جانی انگلیسی» با بازی مستربین را رد می‌کنند.

 

به گفته آنها حتی «گریمسبای» شباهتی به فیلم سه قسمتی «آستین پاورز» با بازی مایک مه یرز هم ندارد و شوخ طبعی و کمدی خاص خود را در دل یک فیلم‌نامه مستقل خواهد داشت.

 

ساشا بارون کوهن آخرین بار در فیلم درام «بینوایان» به دیدار تماشاگران سینما آمد. این فیلم که در ژانر اجتماعی تولید شد، نمایش موفقیت‌آمیزی روی پرده سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای جهان داشت.

 

کوهن در نسخه تازه سینمایی قصه کلاسیک ویکتور هوگو در نقش کاراکتر معروف تناردیه بازی کرد و بازی او با نقدهای مثبت منتقدان سینمایی روبرو شد.

 

 

 

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 512
بازدید : 512

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره این وبلاگ چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود