بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود نرم افزار و بازی های رایانه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر محمد خوشحال
11:24
شنبه 30 آذر 1392
 

دانلود بازی The Walking Dead: Season 2 برای PC


دانلود بازی The Walking Dead: Season 2 برای PC

 

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 برای کامپیوتر

 

 

The Walking Dead Season 2 نسخه جدید و سری دوم بازی های ترسناک و اکشن The Walking Dead است که در سال ۲۰۱۳ توسط Telltale Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است . برخلاف بسیاری از بازی های زامبی که در سبک تیراندازی میباشند, این بازی اینگونه نیست, اما سلاح های متعددی را برای زنده ماندن و فرار از دست ارواح و زامبی ها باید به کار گیرید, در این بازی می توانید با به کار بردن مهمات نامحدود به جنگ ارواحی که کج و معوج راه می روند بروید.

شما در این بازی با هر اقدام خود سرنوشتتان را رقم می زنید و شاید یه حرکت اشتباه صدمات جبران ناپذیری داشته باشد که دیگر راه برگشت را بر روی شما ببندد. اما زمانی که با کمبود مهمات و سلاح روبرو شوید فقط یک راه خواهید داشت و آنهم قدم نهادن در تاریکی خواهد بود که به هیچ عنوان انتخاب آسانی نیست اما بسیار مهم خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی The Walking Dead Season 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب در قسمت دانلود بازی بعد از پایان هر توضیح بازی
 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.2.1 برای PC


دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.2.1 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 2 1.2.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید, میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

دانلود بازی Angry Birds Rio 1.8.0 برای PC


دانلود بازی Angry Birds Rio 1.8.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Rio برای کامپیوتر

 

Angry Birds Rio 1.8.0 بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این بازی Angry Birds Rio را برای ویندوز هم درست کنن. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود.

Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. به نظر من این نسخه بازی Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی Angry Birds Rio بازی انگری بردز ریو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 
 

دانلود بازی The Planner – Farming برای PC


دانلود بازی The Planner   Farming برای PC

 

دانلود بازی The Planner Farming برای کامپیوتر

کرک فیکس به پست اضافه شد …

 

The Planner Farming یک بازی جدید در سبک مدیریتی و شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rodomedia ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی شبیه سازی شده کشاوزی بسیار زیبا تجربه مزرعه داری تحمل تمام سختی های آن را برایتان به ارمفان می آورد, این بازی امکان زندگی در مزرعه و کشاورزی در آن را برای شما فراهم می کند, به طوری که با استفاده از ابزارهای مختلف کشاورزی و ماشین آلات مدرن آن تجربه لذت بخشی را مشاهده خواهید کرد که مطمئنا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی The Planner Farming را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

دانلود بازی کم حجم Ubinota برای PC


دانلود بازی کم حجم Ubinota برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Ubinota برای کامپیوتر

 

Ubinota یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری و پازل سه بعدی است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر عرضه شده است . این بازی در جهانی مکعبی شکل صورت می گیرد, جزیره ای شناور که از مکعب های رنگارنگی ساخته شده است. اما یک فاجعه زندگی ساکنان این جزیره را به حطر انداخته است, طوری که سحر و جادو که مکعب ها را به هم چسبیده نگه داشته است در حال خشک شدن هستند, حال شما باید در نقش یک نقاش کاراموز و حرفه ای مبارزه کنید و آنها را در برابر سوانح محافظت کنید.

در این بازی پازل هوشمند سه بعدی تعبیه شده اند و علاوه بر آن بیش از ۱۰۰ سطح مختلف در هفت آسمان وجود دارد که مطمئنا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی Ubinota را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

دانلود بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای PC


دانلود بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge برای PC

 

دانلود بازی Zombie Tycoon 2 برای کامپیوتر

.:: نسخه SKIDROW ::.

 

Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط Frima Studio ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما باید از بین دو گروه از زامبی ها یکی را انتخاب کرده و بازی را ادامه دهید, زامبی های سرکش ارتشی را سامان داده اند و تشنه انتقام جویی از دشمنان خود هستند. شما در بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge ماموریت خنثی کردن شورش زامبی ها را بر عهده خواهید داشت.

در بازی ۸ مرحله مختلف را تجربه خواهید نمود و با تجربه ۶ نوع مختلف از زامبی ها نظیر سامورایی ها, روبنده, طلایه دارها, خروس جنگی و … به اوج هیجان خواهید رسید. شما می توانید با انتخاب جناح های درست و استراتژی های موثر ۲ سرکرده زامبی ها را شکست داده و پیروزی را از آن خود کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Tycoon 2 Brainhovs Revenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای PC


دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای PC

 

دانلود بازی Ravensword Shadowlands برای کامپیوتر

| نسخه SKIDROW |

 

Ravensword Shadowlands یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط Crescent Moon Game ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از سقوط Ravengard جهان در هرج و مرج فرو رفت, پادشاهی تایرس به تنهایی در برابر دریایی از مهاجمان تاریکی ایستادگی می کرد. سرزمین از دست رفته بود و زمان تاریکی شروع شده بود. در بازی بازی Ravensword Shadowlands شما با به دست گرفتن خط باستانی پادشاهان به تنهایی قدرت را به دست خواهید گرفت و در صدد باز پس گیری سرزمین های از دست داده برخواهید آمد.
در این بازی می توانید با جمع آوری سلاح های قدرتمند و اقلام جنگی مختلف, مهارت های خود را افزایش دهید و داستان عمیق بازی را برای حل رمز و راز های پادشاهی پیش ببرید. هم اکنون می توانید بازی Ravensword Shadowlands را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

دانلود بازی کم حجم King Arthurs Gold برای PC


دانلود بازی کم حجم King Arthurs Gold برای PC

 

دانلود بازی کم حجم King Arthurs Gold برای کامپیوتر

 

King Arthurs Gold یک بازی کم حجم جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .این بازی در سبک چنده نفره میباشد که قابلیت بازی تا ۳۲ بازیکن امکان پذیر میباشد. در این بازی شما به ساخت قلعه های باشکوه می پردازید و با جنگ با دشمنان خود به عنوان یک شوالیه دستمزد دریافت می کنید. بازی در بین قرون وسطی اتفاق می افتد و کمان ها و ابزارهای جنگی کاملا مربوط به این دوران است.

در بازی King Arthurs Gold شکوه دوباره وایکینگ ها باز میگردد و نمادی از جنبه های تعاونی آنها را تجربه خواهید نمود. نماد های کرافیکی بازی به خوبی ساخته شده, که المان های زیبایی را هنگام بازی به شما ارمغان خواهد آورد. شما در این بازی می توانید در یه سبک متفاوت سازنده, شوالیه و کمان دار بازی را ادامه دهید و از ادوات مختلف جنگی استفاده کنید. این بازی کم حجم و ساده در بعضی جاها از عناصر دوبعدی نیز بهره جسته است و پژوهش های خلاقانه جالبی را پیاده نموده است. هم اکنون می توانید بازی King Arthurs Gold را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 
 

دانلود بازی Pou 1.4.14 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت


دانلود بازی Pou 1.4.14 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی Pou پو برای اندروید

به همراه نسخه هک شده نامحدود

 

Pou 1.4.14 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی Pou را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود بازی Omerta : The Japanese Incentive برای PC


دانلود بازی Omerta : The Japanese Incentive برای PC

دانلود بازی Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive برای کامپیوتر

 

Omerta The Japanese Incentive یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط Kalypso ساخته و توسط Haemimont Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . انجمن های ایرلندی و سازمان نژاد پرستی آمریکا یک مامور را به منظور انجام ماموریتی به ژاپن می فرستند و این مرد در خلال ماموریت خود عاشق زنی ژاپنی میشود, ماجرای داستان از جایی شروع میشود که عشق این دو شدیدتر میشود و..

در بازی Omerta The Japanese Incentive تجربه تازه و جدیدی از مبارزات را شاهد خواهید بود و با گیم پلی فوق العاده خوب بازی از بازی لذت خواهید برد. در نسخه جدید این بازی شهر گانگسترها که شامل سلاح های گسترده و کشنده زیادی میباشد, نقشی گسترده در بازی خواهد داشت و شخصیت های درگیر ماجرا در این شهر شکل خواهند گرفت. اسلحه های جدیدی نظیر شعله افکن و کتانا در این نسخه از بازی اضافه شده است که هر کدام در جای خود کارایی خود را نشان خواهند داد. هم اکنون می توانید بازی Omerta The Japanese Incentive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



تعداد بازدید از این مطلب: 426
برچسب‌ها: دانلود بازی ,
بازدید : 426

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره این وبلاگ چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود